tisdag, juni 03, 2008

Visst sörrni




Nu ska jag göra ett rysligt illa redigerat inlägg.
Har ju fortfarande inte lärt mig hur man lägger in flera bilder snyggt, men skitsamma.

Läser en del bloggar där det än tas bilder på dagens outfit eller så visar det hur otroligt produktiva människor är både i sina egna och andras hem.
Så nu tänkte jag apa efter er.

När jag skulle hoppa i myströja igår upptäckte jag att det var Isaks T-shirt jag lyckats kränga på mig - och den passade!
Nu ska banne mig grabben få snyggare tröjor i fortsättningen.

Sen hade jag lite tråkigt här förut och orkade inte göra nåt egentligen. Men sen rätt som det var hade jag hängt upp alla tre hyllorna som legat å skräpat.

Som vanligt blev jag inte riktigt nöjd.

Den första hamnade för högt upp, den andra hamnade för högt upp, men den tredje blev alldeles lagom.

Brukar helst inte posera på kort, men Isak plåtade arbetsställningen som får ergonomerna att gråta med kommentaren: Du mamma, jag zoomade lite, det gjorde väl inget?

Inga kommentarer: