fredag, juni 20, 2008

Omotiverad


Egentligen gillar jag faktiskt midsommarafton. Tycker det är den enda högtid i det här landet som är värd att firas. Har alltid gillat tanken på att solen liksom aldrig går ner...

Midsommarmat blir det nog ingen idag i alla fall. Är proppmätt sedan igår då jag blev bjuden på den fluffigaste tacopaj jag någonsin sett. En sån skulle jag nog också kunna göra om jag bara kunde bli sams med det som i folkmun går under benämningen deg.

Eftersom jag befann mig i huset där man äter tills det är tomt i kastrullerna så känner jag mig fortfarande ganska fetmätt. Får se om det blir nån mat idag eller inte...känner mig ganska omotiverad faktiskt.

Funderar på å sluta mina blå en stund, de har ju trots allt varit öppna sen 7 i morse. Sen råkar det vara så att jag hittat kopiösa mängder med öl härhemma. Kanske lassar ryggsäcken full och ger mig ut på en liten roadtrip med cykeln.

Men ha det så gott nu idag och glöm inte att hoppa som en bunt bechmedgrodor runt den heliga fallosen.

Inga kommentarer: