torsdag, juni 12, 2008

Midsommar

Nu är jag urless på frågor som:
Vad ska du göra i midsommar?

Ni som känner mig, känner även min storhelgsångest.
Alla dessa helger när man egentligen bara ska umgås med familjen och ha det mysigt.

Men jag som bara har en halv familj och inte ens ett barn hemma på midsommarafton. Jag som är för gammal för att supa mig redlös med flit. Jag får bara ångest.

Så svaret på frågan blir:

Jag ska bygga en jätteballe i trädgården och pynta med löv och lupiner.
Sen ska jag dyrka den hämningslöst tills solen går ner.

Det är vad jag ska göra!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är precis som du, storhelger = prestationsångest. Jag har tagit åt mej jobb hela helgen av den anledningen. Nu ångrar jag mej, kunde ju ha supit mej redlös med flit å dyrkat jättepenis med dej =)

Anonym sa...

Jag tar för givet att det är ålders nojja du menar =)
Vi kan diskutera det på vår ute serverings kväll, vem som är mest nojjig å vem av oss det är mest synd om.

Anonym sa...

haha:) Låter som en bra idé på midsommar du.. En annan ska JOBBA HELA JÄVLA HELGEN och jag spyr på skiten..

Taaack så micket förresten!:)
Du borde skaffa blogg på "publishme.se" som det heter numera, hatar o skriva dessa koder när man skickar en kommentar till dig, tar en kvart för jag skriver jämt fel haha!

Anonym sa...

Du förresten, heter det inte mid sommar å jätte balle ???