fredag, juni 27, 2008

Kattjävlar

Älskar vanligtvis fredagar.
Men eftersom jag hamnat i en, sakta men säkert, nedåtgående spiral, så har den här dagen jävlats med mig sen den började.

Kom hem och ställde upp dörren och gick runt här i godan ro. När jag sen går ut i köket så står äckelgrannens mentalt efterblivna kattjävel i köket.
Hade jag bara funnit mig så hade jag satt kniven i den jäveln!

Låter som jag är dum i huvudet va? Men okej, man behöver väl inte vara så drastisk, men hade jag velat ha en katt så hade jag skaffat en.
Nu bor jag i de lössläppta katternas paradis. Man kan inte ha dörrar öppna på sommaren och man kan inte ha garageporten öppen. Man får tamejfan inte ens sitta ifred och sola.

Jag ska klura ut en lömsk plan och sen blir det fan massaker på Bossåsen.

Det är äntligen fredag och jag är PISSED - BAH!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Låna Aggepôjken?

C.Nilsson sa...

Kom hit med han! Så kan han jaga bort nya grannens Siberian som körde upp nosen i arslet på mig och sen försökte bita mig i armen.

Anonym sa...

Kom till Karlstad omgående! Här är garanterat kattfanfritt, finns bara en galen föggel =)

Anonym sa...

...o en galen kärring....

Karin sa...

Är det din grannes katt som är här och bajsar överallt? I sandlådan, i rabatten, PÅ stengången fram till ingången...

Me no like katter heller!! Inte ens pappas, den ena rev Wilma över ögat förra julen. HAT!

Vet du vart man lägger in HTML-koden till besöksräknaren? Fattar nada.

Anonym sa...

Vad är det som får mej å tro att det är DumPer som kallar mej för galen kärring....

C.Nilsson sa...

En galning känner man igen när man ser/hör den

Anonym sa...

Jag ska bli faster i januari!!! =)

Karin sa...

Nämen, sidelementen där dom ska va!
Min räknare fixad.
Det är ju du som är hacker...
Ha en najsans kalajsans lördag!

Och du, pizza och rulle är två helt olika maträtter :) Eftersom rullen tog så lång tid kan den knappast kallas för snabbmat heller. Så bra!

Anonym sa...

Jag diggar katter! haha.. De gör lite som de vill, de våldgästar hos precis vem som helst och gör människors liv till en absolut plåga i vissa fall utan att behöva säga något haha! :) Nej då men jag kan faktist hålla med dig. Jag älskar katter, jag är lite som en katt själv om jag får säga det.. Men en del har banne mig ingen koll på sina fyrbenta hårbollar, så är det ju bara.. Du kanske läste om det där på aftonbladet att grannen tänkte spika upp katten ( efter att ha brutalt misshandlat den ) på väggen pga att den GICK ÖVER GRÄSMATTAN.. Det är väl kanske lite för sjukt?

Ha en bra dag Catti ! :)