måndag, juni 02, 2008

Kvällsbestyr

Så har jag då klarat av alla de där bestyren som mer normalt folk försöker få undan före klockan åtta på kvällen.

Men jag är ju, som ni märkt, inte som andra. Oftast kommer jag in i nån form av "andra andning" runt nio- tiotiden på kvällarna. Det är då det tvättas, städas och diskas härhemma.
Just nu är jag rätt kaffesugen också, men det känns liiite överkurs och dra igång med det nu.

Nu har visserligen inte mycket av hushållsbestyren blivit gjorda de senaste dagarna, men det tog jag alltså igen nu.
Har nyss fixat matlåda till mig och matsäck till Isak som ska dra och bada med klassen i morron.

Kom precis på att jag "glömt" bort en bok som jag haft liggandes i flera månader. Så nu tänkte jag ta tag i den. Visserligen läser jag även en annan (och en tredje och en fjärde men de tänker jag inte avsluta) men jag börjar i den här med så får vi se. Tror den är riktigt bra faktiskt.

Näää, men go´natt på er då, för det är väl så man säger

Inga kommentarer: