torsdag, juni 19, 2008

Måste bara...

Har ju förut här i bloggen, ondgjort mig över tilltaget att nämna ANALKLÅDA i reklaminslag på TV under bästa sändningstid.

Nu är det gamla hederliga magsjuketabletten Imodium som behöver en större kundkrets. Och givetvis medför det att man nämner DIARRÉ ett antal gånger under bästa sändningstid.

Visst, jag hånade min far och bror för att vara kräkmagade, men alltså hålla på å tjata om diarré när jag sitter och käkar framför teven...neeee.

Men man blir ju smal av det i alla fall.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Pin sam kalsong lunch ???
Tell me =)

C.Nilsson sa...

Mjaa, inget mer spännande än att vi var där när sonen tyckte det var pinsamt å få kalsonger i present.

Anonym sa...

Aha, den historien har jag ju läst redan.
Trodde det kanske va du som gjort nåt überpinsamt =)