måndag, juni 30, 2008

Aktivitet

Nu är det operation uppryckning som gäller här på Stålnacke.
Städning, tvättning, storkok och allmän uppfräschning. Har så attans mycket att stå i till helgen så tiden kommer inte att räcka till tror jag.

Har även bestämt att precis som Linda Rosing, plöja ner pengarna på mig själv. Botox, Restylane, tandblekning och tatuering av läpplinje står dock inte på schemat.

Däremot har jag bokat klipptid och så ska ben och bikinilinje vaxas om ett par veckor.

Vaxningen är en liten lyx som jag unnar mig nångång ibland, men oftast i samband med semestern. Nackdelen är dock att man får gå runt och se ut som hairy Mary ett tag innan, men det får det vara värt. Tror ingen kommer i närheten av varken mina smalben eller bikinilinje i alla fall.

Å förresten har jag gått och vunnit TVÅHUNDRATRETTIOKRONOR! Tippade rätt på EM:s skyttekung på jobbet så nu får jag bjuda dom på Mariekex.

Nu blir det back till kastrullerna.

Inga kommentarer: