tisdag, juni 24, 2008

Kolla Karin!

Jag kunde! Men fan vad bökigt det var!

7 kommentarer:

Karin sa...

Ööööh...
Med risk för att verka hel pantad så undrar jag vad det va du kunde?

Väntar nyfiket :)

C.Nilsson sa...

Amäääähhhhh (som man skriver på modebloggar) Jag har ju satt in TVÅ bilder hyfsat snyggt!

Karin sa...

Ja ja ja! Det va det jag tänkte på direkt (LOL som fan)

Mycket bra!!

Karin sa...

Förresten, du menade mode bloggar va?

Har funderat i duschen...

Anonym sa...

Ja jag kommer nog ha rätt svårt att hålla mig ifrån att blogga ändå :P Men jag får helt enkelt tracka dig här istället ;) O förresten, tror du inte att jag får besöksrekord idag eller?! Helt sjukt.

Menmen. Annars finns jag ju på Facebook och sådär :)

Kram!

Anonym sa...

Okej, jag ljög lite. Det är inte ett "riktigt" besöksrekord, bara det bästa på (väldigt) länge ;P

Kortmakeriet sa...

Vad skoj att vi heter samma :) Passade på att kika i din blogg för lite tips, jag är ju en färsking ja!
Din är mer humoristisk än min, men hold on det kanske kommer :D
Ha en trevlig onsdag!