tisdag, juni 17, 2008

Präktig

Fan vad jag känner mig präktig ibland. Vet att jag anklagat/hånat andra för att vara det, men nu har jag insett att det är jag själv som är såjävladuktigjämt!

Har, efter mycket om och men, fixat alla presenter till Isaks födelsedag - en vecka i förväg!
Kan i och för sig bero på att vi ska fira den i förskott, men vaddå.

Röker inte speciellt mycket nuförtiden - om det inte vankas alkohol förstås. Och alkohol vankas det knappt heller. Eller...det gör det väl ibland, men jag är ju så jävla präktig så jag vet när det blir för mycket så jag har inte visat brösten för vänner, bekanta och främlingar på flera månader.

När jag får frågor angående mitt obefintliga sexliv så kan jag sanningsenligt svara att jag numera är oskuld.

Och inte en gång på flera månader har jag glömt att ta på mig trosorna på morronen - präktig!

Har rätt bra koll på jobbet också, så när nån undrar över något så kan jag svaret.

Nä - bluahhck - dax för glorian att halka på sned snart!
Funderar starkt på att skjuta någon av jobbarkompisarna med luftgevär på den stundande personalfesten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dags för Karl stad så du blir botad!

Karin sa...

Ja, jag håller med! Kom hit så du får röka och dricka lite sprit :)

Sen kan vi stämma Posten och skjuta lite arbetskamrater... Då är nog glorian borta sen :D