lördag, juni 28, 2008

Axe

Hamnade på fest igår lite hastigt och lustigt.
Hur som helst var det jättetrevligt, men idag har jag dock lite sviter efter nämnda partaj.

Blir nog soffan och sova lite igen. Känns inte riktigt som jag är nykter än. Kan det vara tequilan tro?

Den lille mannen i huset är nu hemma igen och har som vanligt parfymerat sig så jag nästan storknar. Axe i spraydeo form är icke att rekommendera på en sådan liten gosse.
Jag är helt spyfärdig.
Och jag som nyss lyckats vädra ut huset efter förra sessionen.

Nä, ryggläge tills jag har något vettigt att komma med. Vi hörs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bakfylla å axe låter inte som nån vidare värstens bra komb ination...

Anonym sa...

Ja eller hur.. Det verkar vara så du! :) Tråkigt för dom dock..

haha! Jag lider med dig angående överparfymerat! haha.. Får tala om för din lilla gosse att lagomt är alltid bäst! :) Fast axe ( om jag inte har helt fel ) har ju en tendens att lukta 3 gånger mer än vanliga? :)