söndag, juni 22, 2008

Ännu en dag i paradiset

Så var det söndag igen då. Ibland är dom faktiskt överjävliga och idag är det så.
Har vaknat på helt fel sida och känner mig bara sur, grinig, fet och lat.

Härinne ser det ut som en tromb farit fram. Har inte bytt sängkläderna än som jag började med i fredags. I och för sig gör det väl inget eftersom jag somnar i soffan jämt.

I trädgården håller en helt ny trädgård på att ta fart i form av diverse ogräs i hela gräsmattan. Den får jag nog ta tag i till eftermiddan - kanske...

Men det kanske känns bättre om jag ser klart filmen jag somnade så gott till igår och trycker i mig ostkrokarna. Tröstätning är inte att förakta!

1 kommentar:

Karin sa...

Åååååå! Jag lovar att jag ska lägga ut kort på min hallonhäck, som innehåller minst lika mycket ogräs som hallonbuskar (heter det hallonbuskar?), och på mitt fantastiskt ostädade hus (här BOR det en tromb!!)

Då kommer det kännas mycket bättre :D

Jag är inte värst bra på att re di gera. Tycker det hoppar grejer både hit och dit. Men nu har jag sett till så Fröken K kan kommentera iaf. Hurra!

Attans, nu svarade jag på din kommentar i min blogg i min kommentar på din blogg.

Hängde du med...? Haha!