torsdag, juni 19, 2008

Snurr

Kom hem från jobbet med föresatsen att klippa gräset i eftermiddag. Men nu är jag helt yr i skallen (ja, mer än vanligt) så jag måste nog inta ryggläge en stund.

Och så har jag ett litet "statement" att göra också.
Från och med nu svarar jag på era kommentarer på min egen blogg. Jag blir ju bara ännu snurrigare när jag inte ens kan följa med i min egen konversation.

Hoppas det funkar för dig också Bella...jag vet ju att du har lite problem med min bloggportal ;) men jag tycker vårt förhållande funkar riktigt bra ändå.

Så, mina vänner, vi syns säkert snart igen!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Määh, fy så krångligt. Nu ska jag sluta kommentera! Fast visserligen.. Tar jag bort bloggen så har du ju inget annat att svara i ändå.. Duuh. Tar tillbaka det jag precis skrev.. Heheheh. Ha en bra helg!

Anonym sa...

Javisst, stuga i Degernäs, vad är det för jäkla idé kan man tro. Det blir nog väl :) Kanske syns på "stan" haha ;)

C.Nilsson sa...

Hahaha, man skulle kunna tro att det är DU som är blond Emma =) Nu vet jag vart jag ska spöka iaf om jag ger mig ut på en roadtrip

Anonym sa...

Men vad tror du egentligen? Säg nån som inte är lite blond en kvart innan hon slutar för helgen?;) Jamenvisst, Degernäs is the place to be såattsäga! Vad ska du hitta på? Kanske har du skrivit det i bloggen nånstans, men jag är ju blond du vet så jag fattar inget....... =)

Karin sa...

Ok, då får väl jag svara på min egen blogg också då... så att du för står :) See ya there!