måndag, juni 23, 2008

Ut på tur

Jaha...då ska man hastigt och lustigt iväg på en så kallad "tjänsteresa".
Eller ja, hastigt å hastigt. Vi skulle egentligen inte åka förrän i morron, men nu ska det tydligen åkas redan i eftermiddag.

Så nu är det slutgnällt över att jag behöver komma härifrån för nu åker jag till....JÄRBO.
Liten, liten håla (tror jag) utanför Sandviken.
Men det ska bli kul att vidga sina vyer och se något annat än de här jäkla glasfiberväggarna.

Å vad ska göras där då? Jaa, har ingen aning, men visa upp mig och försöka vara lite trevlig.

Så jag smiter hem lite tidigare och hänger tvätten som ligger i maskinen sen i morse (i min hysteriskt röriga tvättstuga) Sen får jag försöka ta mig in i duschen. Snoozade hysteriskt i morse så det hanns definitivt inte med.

Så man kan nästan säga att det blir ännu en fyradagarsvecka och det känns ju skönt. Speciellt som det är hela 4 veckor kvar till semestern.

Inga kommentarer: