lördag, juni 21, 2008

Lördag som känns som söndag


Om man använder en tratt för att få i sig mesta möjliga mängd alkohol, så är det kanske inte så konstigt att jag mått lite dåligt idag.

Och NEJ, det är inte synd om mig, jag gör bara ett litet enkelt konstaterande.

Har bekantat mig lite med min blivande fru idag. Fröken Källgren verkar helt övertygad om att vi kommer att gifta oss. Och vem vet, kanske det är dags att "byta sida" för att hitta rätt i singeldjungeln.

Eller...där överdrev jag allt. Har knappt varit i singeldjungeln. Verkar för bökigt. Vill dom nåt så får dom väl komma hit, det är ju därför man är med i telefonkatalogen, eller hur?

Annars har dagen idag mest varit som ett vakuum. Har knappt varit utanför dörren idag. Gjorde ett besök hos Mannen som har allt, för att försöka driva honom lite till vansinne, men inte ens det lyckades jag med. Han var redan vansinnig.

Vad jag däremot lyckats med är att trycka i mig en hel del onyttigheter. Är så mätt så jag är spyfärdig. Men jag vet att det släpper snart och då har jag en påse ostkrokar på lut och då kan man trycka lite sånt tills man mår illa igen.

Nu ska jag leta på en film att sova till.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske dag att jaga bort spindlarna å röja i nätet. Så kanske det bli besök hos dig;)

Anonym sa...

En likhet till, å trycka i sej allt som går å äta =)