lördag, juni 14, 2008

Än så länge

Morgonens KÄK (kaffe, ägg, korsord) är nu avklarat.
Isak verkade dock inte ha tid för någon frukost så han slängde sina mackor och skyllde på att dom smakade diskmedel.

Nu ska Lakritsfantomen hoppa i kläderna och gå på stadens gator som en vanlig människa. Ser på klockan att bolaget redan varit öppet i 13 minuter så jag lär väl sno mig lite innan allt tar slut. Det är ju så i den här kommunen...

Sen blir det födelsedagslunch i förskott för Isak tillsammans med mor, gummipappa å Stora Brorsan.
Han fyller ju nästa tisdag, sonen i huset, och jag har inte en aning om vad jag ska köpa. Han vill ju för fasiken inte ha något, men ibland funderar jag på en munkorg...

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha nejdu, 9.30 var jag uppe idag ;) Men trevlig helg på dig med :)