fredag, juni 13, 2008

Bara ett klick away...

Rastlös och uttråkad är jag och ett köpbegär som håller på att ta över hela min dag tror jag.

Budade hem ett par skor från Tradera, lite sådär bara-för-att...

Hoppade in på Ryanairs hemsida och tittade lite. Bokade nästan en resa till Paris. Sen bokade jag nästan en resa till London (igen) innan jag nästan klickade en weekend i Barcelona.

Var på vippen att lyfta luren och ringa till min kompis (som alltid är ute å flänger) för å kolla om vi skulle åka.
Som tur var insåg jag att han skulle säga ja och att jag inte kan skrapa ihop tillräckligt mycket kirsch för att leva lyxliv i någon av de städerna.
Inte nu i sommar i alla fall.

Måste hiva mig från burken innan jag gör något riktigt dumt känner jag.
Ska nog styra upp morgondagens BOF (biraåfotboll)

Men resandet det får vänta.
I värsta fall lyxar jag till det och tar tåget till Karlstad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja! Ta tåget till Karlstad, vi är nyfiken på dig... Haha!

Anonym sa...

Det där med lyxing till Karlstad låter mycke bra!
Jag lovar å låsa in Love när du är på besök annars kan vi inte drinka på balkongen.