måndag, juni 30, 2008

Diss

Även om den lilla destruktiva Lakritsfantomen väntar på att få äta upp mig inifrån vid första bästa tillfälle, så är jag för tillfället back! Galnare än nånsin. Har inte varit såhär uppåt på hela den här månaden tror jag.
Lite beror nog på att jag nyss gjort mig av med av med lite bekymmer som jag dragit på ett tag.

Nu är det frid och fröjd i stugan. Inget mamma/son slagsmål idag.
Huset är städat och vi är mätta i magen.
För en gångs skull dög maten till sonen så det blev inget över till Agniezka. Och skitsamma. Den lata skatan orkade ju inte ens torka golven.

Ville bara avsluta dagen med att dissa Nordea:s kortläsare för betalningar via nätet.
Herregud säger jag bara! Inte nog med att den slukar pengar från kortet. Den är så jävla klumpig så nu måste jag ge mig ut och leta efter en passande väska att förvara den i.

Inga kommentarer: