tisdag, juni 24, 2008

Grattis!


Alldeles för trött för att berätta någonting egentligen.
Bortavaron har mest bestått i bilåkning och en hel del jobbprat.

Att sitta instängd i ett konferensrum i flera timmar tillsammans med 7 karlar kan ju låta som en dröm, men det enda jag tänkte på var:

Undrar hur dom reagerar om jag ursäktar mig för att gå på toaletten och ta hand om min besvärande analklåda.

Idag säger vi grattis till min pôjk som fyller 12 år!

Han är hos sin far så när jag ringde och grattade och undrade om han fått några presenter fick jag veta att han fått ett par skor med inbyggda hjul, spel, filmer och frukost.

Nu blir det soffläge resten av kvällen. Och så ska jag sjunga med i alla låtar i Allsång på Skansen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker det va väldigt snällt av Bechmedgrodans pappa att ge honom frukost i födelsedagspresent. Förstår att detta inte är något som pojken kan räkna med alla dagar utan endast på bemärkelsedagar =)
Ha det gött i soffan.

Anonym sa...

Hälsa grattis från mig :) Hörru, snart är det dags för måånga låånga ljuva tonår ;)

Anonym sa...

haha! Nu gick jag av på mitten av skratt.. En ko, det var självaste fan du.. :) Inte varje natt man drömmer någon så spännande!:)

Allt är bara fint här, hur är det med Catti?