söndag, februari 01, 2009

Veckoändan

Så har vi då återigen kommit fram till veckans absolut sämsta dag. Lite tråkigt att det ska vara så när man haft en bra helg. Visserligen är den ju inte slut än, men jag är nöjd och skulle kunna stanna där jag är.

Fredagen var det gardinpyssel hos Fadern som, hör och häpna, blev nöjd. Mindre nöjd blev jag när han berättade att han kastat kaffemaskinen som han lovat mig.
Amen den var ju trasig.
Skitsamma för min del. Hade kunnat lämna in den på reparation eftersom en ny går på bortåt en 3000 pix, men, men. Fadern i is the chief.

Avslutade den dagen med vin hos Mamsen och välkomnande av styvbror med familj och en go´ och glad bebis.

Igår var det sportigt värre och sen äta, äta , sova, städa och äta lite mer. Fattar inte att man kan trycka i sig så mycket på en dag, men när jag tittar ner på magen så förstår jag lite bättre.

Idag står jobb på kalendern och jag har verkligen ingen lust. Visserligen tar det max en timma, men jag vill inte.
Jag vill ligga på soffan och se en bra film. Det skulle jag visserligen kunna göra sen, men sen kom jag på att jag tvingat A att ta med mig och träna så vi får väl se hur det blir. Fast söndagar är nog ingen bra dag att skapa rutiner på så jag tror jag hoppar det, eller inte...

Inga kommentarer: