söndag, februari 08, 2009

Sant och sånt

Det är ingen barnlek att skotta kring den här tomten när det vankas tungsnö. Visserligen tycker jag det ser så fint ut när det är välskottat och snön ligger mjuk runtomkring, men jag hatar, hatar, hatar verkligen, av hela mitt hjärta, att skotta snö.

Eftersom jag nu ligger inne med ett sånt praktexempel, så jag antar Jessie:s utmaning om att skriva ner 7 sanningar om mig själv. Struntar dock i att länka vidare denna utmaning då jag helt enkelt inte orkar.

Sanning nummer:

1. Jag hatar att skotta snö.

2. Jag är en social person, men har ett stort behov att få vara ensam.

3. Något av det värsta jag vet är orättvisor.

4. Jag har kort stubin och exploderar tvärt, sen är det bra. Att vara långsint och gå och sura är inte min grej, men jag glömmer aldrig om jag blivit orättvist behandlad.

5. Jag har sjuk humor och är oftast väldigt ironisk.

6. Pratar mycket, även med mig själv. Oftast strunt.

7. Lider av, den troligen obotliga, sjukdomen latmask.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ohh ja! Prata med sig själv är något jag känner till.
Rob kallar det schizo...?
:P

Emma sa...

Ja, det började med att jag sa Eeew va äckligt det luktar, när han hade rökt. Då frågade han om jag ville ha en poss.. Sen dess säger vi det hela tiden, haha. Det gäller att underhålla sig när man inte har nåt att göra på jobbet vet du ;)

Anonym sa...

Pratar alltid? Ännu en person i denna världen som har drag som mig=) Ingen ny snö har fallit här i natt däremot är det svinkallt, typ åtta minus eller nåt...

Anonym sa...

Usch då! Oxå får du skotta snö själv...stackare!
Hoppas du får en fin dag! :)

whatthefuckdotcom sa...

Hehehe, den där sjukdomen "Latmask" har jag med ;)

Anonym sa...

Latmask botas av ett äpple i ryggen så kryper den hemskingen ut själv...hö hö hö........

Ööö riktigt gubbskämt!!!