måndag, februari 09, 2009

Lördagshatten


Mumari har en ny fotoutmaning kallad Lördagshatten.
Så nu har jag muntrat upp mig själv med en liten hattparad.
När jag var i 20-års åldern nånting så kom jag på att jag absolut skulle ha en hatt.

Köpte en dyr skapelse som jag tyvärr har förstört formen på, men jag kommer ihåg hur glad jag var i hatten.
Apropå mitt tidigare inlägg om en dålig dag så fick jag tydligen till en pose värdig Alex i A Clockwork Orange.
Fotogenique är ännu en egenskap jag inte innehar, men att se ut som en liten jävel är inga problem.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon Catti! :)

Jag läste om henne i Aftonbladet.. Går ALDRIG in på hennes blogg och bidrar med cash till hennes äckliga blogg för att jag är en statistik prick haha! :) Jaa får hoppas det!! :) haha

Anonym sa...

Ha ha! Härlig bild på en vacker kvinna med en tjusig hatt!
Om jag bara ägt en hatt eller sett något hyffsad ut i en mössa,
så hade även jag gått med i denna utmaning.
:P

Anonym sa...

Hej å hallå.
Har kollat biljetter till Thåström men lyckades inte boka???
Kill Bill filmerna (sär) är överlägsna!

Anonym sa...

Aaah! Tjusig hatt! Glad i hatten gillas ^^

Kraam

Anonym sa...

Så fiiin i hatten!!!katta

Anonym sa...

Låter som om du kommer mer iform eller i hatten =)

Lovar jag ska ta en bild....i "my pointed hat"....

Den går inte av för hackor...

Skulle klart behöva en partyhatt....Ålanskryss, fet, inget att ta på...tja du vet!

Hare bra
Dalakram
Sophie

whatthefuckdotcom sa...

Riktigt stiligt :)