måndag, februari 16, 2009

Trypanosomiasis


Det är helt sjukt vad jag är trött nu för tiden. Och är jag inte trött så är jag jättepiggelin. Problemet är dock att dessa två stadier infaller i helt fel skeden av dygnet.

I natt vaknade jag halv 3 och kunde inte somna om på två timmar. Detta ledde givetvis att jag somnade som en klubbad säl när jag kom hem från jobbet så nu återstår bara att se om jag somnar ikväll igen.

Om det inte vore så överjävligt kallt så skulle jag ge mig ut och promenera, men jag hatar verkligen när det är kallt, så motivationen att ge sig ut och traska ensam är lika med noll.

I morse hade jag tänkt gå till jobbet, men jag började nästan grina när jag stack näsan utanför dörren.

Får väl ta och tänka om och helt enkelt bara fight it för såhär kan det bara inte få hålla på. Jag orkar knappt ens träffa folk på vardagarna. Sitter inspärrad här i mitt tornrum och bara väntar på att prinsen ska komma klättrandes på mina långa blonda flätor som hänger utmed slottsväggen.

Närå, så tragiskt är det inte och nån prins finns inte plats för i mitt liv just nu. Själv är bäste dräng, så jag får väl ta tag i det och helt enkelt låtsas att våren har kommit.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hej! Kul att du hittade in till mig. Jag lydde din uppmaning. Jag skriver (**** ***) i morgon kväll. Väl mött:-)

Anonym sa...

God morgon Sunshine eller?

Ja du nog är det närmare och närmare till våren allt... Jag tycker faktiskt du verkar helt för något mer än den där Rapunzel eller vad det var hon hette *L*

Efter en god natts sömn kan man möte gryningen igen.... liten kluris där vem sjöng det??

Hoppas du sovit gott
Dalakramen
W

Anonym sa...

Jaa eller hur! Förj'vligt hur det är haha.. Alles gut ? Provat Detox ? :)

Anonym sa...

Jag kan dra med dig ut på promenad nångång :) Spelar sista seriematchen nästa helg så efter det har jag massor med tid!