måndag, februari 09, 2009

Dagen kunde kvittat

Idag har jag allt annat än en bra dag och jag mår riktigt pissigt för att vara ärlig. Känns som någon har slagit mig med ett brännbollsträ tvärs över skuldrorna (och nej DumPer det är inte latmasken den här gången)
Visserligen började dagen bra (förutom att jag vaknade klockan 5) men efter en timma på jobbet hände något och en bomb började ticka för att brisera strax innan hemgång.

Sen får jag naturligtvis ångest när jag blir sådär jävla förbannad så nu mår jag dåligt för det.
Det bästa som hände idag var nog att jag fick en positiv överraskning från helt oväntat håll. Kanske ska sluta anta det värsta i vissa situationer.

Traditionsenligt rök även Isak och jag ihop över läxläsningen. Sen fick jag så dåligt samvete så då kollade vi på Kill Bill. Vilken supermamma jag är va? Men vi har faktiskt redan sett ettan så nu var det dags att sluta cirkeln.

Jag tröttnar aldrig på dom filmerna och hur udda det än låter så är jag road av filmer som innehåller överdrivet våld där det liksom är meningen att det ska se fejkat ut. Misstänker att Jen vet exakt vad jag menar. Eller?

Skulle behöva någon förströelse som rensar hjärnan rejält såhär på kvällskvisten, för som jag känner nu så kommer jag få väldigt svårt att sova.

2 kommentarer:

whatthefuckdotcom sa...

aaaaaaa tråkdag, men tyvärr behövs även sådana för att dom bra ska vara extra bra ;)

Hoppas morgondagen blir bättre :)

Anonym sa...

Ha ha ha! Du har så rätt så rätt!
Behöver du någonsin sällskap till en filmkväll, är det bara att hojta. :D