söndag, februari 15, 2009

Eftersom...

jag är så tråkig nu för tiden så bjuder jag väl på lite information om mig själv.
En utmaning från Nattiz, som jag som vanligt inte skickar vidare på grund av att jag är för lat. Men dela gärna med dig av dina egna hemlisar om du vill.

1) Favoritprogram (TV)
Sex and the city funkar alltid

2) Fyra saker jag gjorde igår
Sålde korv. Käkade korv. Kollade på film. Drack en otroligt hälsosam juice.

3) Fyra saker jag ser fram emot
Våren. Sommaren. Påsk med Johannes. En eventuell restresa.

4) Fyra favoritrestauranger
Svår fråga eftersom jag inte är någon frekvent restaurangbesökare på grund av bristen på utbud. Men Grill i Stockholm har en sanslöst god bearnaisesås och Mamsens restaurang när det serveras husmanskost är oslagbar.

5) Fyra saker på önskelistan
En tvättmaskin. Ett nytt kök. En garderob. Att mina nära och kära får ett långt liv utan sjukdomar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj där kompisen!!
jaaa visst går det upp och ner...För mig så är det allt på en gång... Håller på att sluta röka och det är som i låten - Då kommer alla känslorna på en och samma gång! Men tror inte Gessle skrev den i ett abstinens ögonblick!

Svårt att hantera stressen här alltså,,lugn när jag sitter vi datorn och pillar (helgerna är vidriga) förrut tyckte jag att det var freda som var BRA-DAN men nu vete katten om det inte är måndagarna *asgarvar* illa illa
Ha en bra dag och sköt om dig!!!
DU VAR SÅ VACKER PÅ KORTET MED SOLEN LYSANDE PÅ DITT HÅR!!
Akta dig för stalkers eller vad det heter ;-)

Anonym sa...

Den eventuella restresan låter intressant...

Emma sa...

Men du, lugn nu. Du behöver ju inte överdriva.. O förresten så kommer nog rynkorna snart.

Anonym sa...

Sålde korv? Läste iofs att du skulle agera kiosktant...men varför detta?

Vad snäll du är som värnar om dina nära och kära...mer än vad jag skulle gjort..hrm!
Tror nog jag stjäl denna från dig. :P