torsdag, februari 05, 2009

Sitt fint

Idag är jag snarare ett litet tjockt rufsigt Lakritstroll istället för en fantom.

Det har varit mycket den här veckan på alla plan, men nu är alla knutar på väg att lösas upp av sig själva.

Har inte riktigt avslutat klädhylleprojektet, men jag har ju hela helgen på mig.


Eftersom jag är för trött för bloggning och inte har något riktigt världsomvälvande att förtälja idag så bjussar jag på en bild med kombinerad språkkurs.
Översätt som du själv tycker är bäst. Det blir roligast för Prinzenkorven som får lite fler ord att lägga till favorituttrycket "spritze".

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men att vara ett tjockt rufsigt lakritstroll kan väl vara bra det med?! ^

Ja men det är bra det, att vara uppe med tuppen kan vara riktigt bra... Tack och hoppas du haft en bra dag! Kram

Anonym sa...

Haha, det här ska jag se till att INTE bli allergisk mot.. Men självklart ska jag säga till om jag mot all förmodan blir allergisk mot hårprodukter, haha.