onsdag, februari 04, 2009

(o)Organiserat

Anlände hemmet med föresatsen att här ska det minsann organiseras.
Eftersom det inte verkar bli något garderobsköp inom den närmsta tiden så måste jag försöka skapa plats för mina kläder på annat håll.

Har flyttat mina böcker från en hylla och håller nu på att flytta in kläder där istället.
Just nu är jag igenom låda ett vilket innebär en påse kläder för återlämning till ägaren, en påse kläder till välgörande ändamål, ett stycke plagg direkt i soppåsen, utan att passera gå.

Men så har jag med jämna mellanrum blivit avbruten av telefonsamtal som dessvärre inte varit så trevliga. Eller ja...annorlunda kanske och definitivt svårtolkade.
Så nu har jag en klump i bröstet och vet inte riktigt hur jag ska bete mig.
I och för sig är allting glömt i morron, men vissa saker borde egentligen redas ut.

Nä, jag ska försöka att inte tänka på det. Ska jobba mig igenom hela byrån (kanske) Jag ångrar nästan att jag köpte 23 par strumpor på englandstrippen för nu fyller de för fasiken nästan en hel låda.

Hoppas jag blir klar snart för då vankas hemgjord burgare och sallad.

Inga kommentarer: