söndag, februari 01, 2009

Min kropp

Söta lilla Jen som är myyyycket yngre än jag (och ändå lider av ålderspanik) tycker att jag ska lista min vackra utsida.

Tyvärr är jag i vissa fall inte lika mogen som min ålder, men nu har jag i alla fall lyckats vaska fram tre kroppsdelar som jag är nöjd med.

1. Benen, men bara mellan knäskålen och foten. Enda stället det inte växer något fett på när vikten pendlar upp och ner lika snabbt som trosorna på en hora.
Har faktiskt ett par väldig fina, muskler där. På vaderna alltså.

2. Handleden. Den är smal och man kan se knölarna. Kroppen är i övrigt väldigt mjuk så det är skönt att se att det faktiskt finns en benstomme därinne också.

3. Sist men inte minst så tycker jag om min pussmun. Används dock inte så ofta för det ändamålet längre, men den är välformad med en fläskläpp som aldrig gick tillbaka och markerade amorbågar.

Jag skickar denna utmaning vidare till Emma, Ann-Sofie och Maria.

Reglerna:
1. Placera ovanstående banner på din blogg.
2. Lista tre saker på din kropp som du är särskilt nöjd med.
3. Länka till den du blev utmanad av.
4. Skicka vidare till tre personer som du tycker borde vara extra nöjda med sig själva.

4 kommentarer:

Anonym sa...

ööhh tack...eller nåt;) ska fundera lite tror jag...

Anonym sa...

jag vet fler saker som e bra.

Anonym sa...

Ha ha ha! Undeeerbaar, det är vad du är! :D
Jag kan dock se ett par till vackra drag på fotot. :)

Vaderna ja! Att jag inte tänkte på dem....de ser ju faktiskt spänstiga och snärta ut även om inte resterande kropp gör det.
:D

Anonym sa...

Hahaha, vafan. Kul utmaning!!