lördag, februari 07, 2009

Keine apfelstrudel

Nu är jag så mätt så jag tror jag spricker snart.
Har käkat köttfärsrulle gjord på ett recept från GILF:en. Jättemums och den blev rätt så bra för att ha deg inblandat i receptet.

Snön har nu funnits här i två dagar och redan för tre dagar sen gick den mig på nerverna.
Grannskapets katter har redan börjat mars-fria och det stinker kattpiss runt mitt hus. Ska fan börja pissa på grannens tomt.

Kastade faktiskt en snöboll efter katten inatt (nej, inte , skrämde den bara lite) Jag har egentligen inget emot katter, men som jag sagt förut så är det sjukt mycket katter häromkring.

Det vore ju okej om de höll sig i skogen, men de ska absolut stryka kring husknutar och springa in hos folk så fort de får chansen och pissa på bildäcken så det stinker lång väg. Det är ju tråkigt att alltid behöva stänga omkring sig på grund av grannarnas skitkatter.

Gårdagskvällen spenderades drinkdrickandes med Madde. Vi spelade Barbro och Svälta räv. Tänk så mycket roligare det blir med en kortlek full av grekiska erotiska bilder.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har blivit utmanad. Titta in på min blogg o se hur man gör. Kram

Anonym sa...

En av anledningarna till att man ska ha katter inne...
om man inte bor på landet och struntar i rovdjuren.
Mina är dock innekissar,
och verkar trivas fint med det.
"Det man inte vet om..." :)