fredag, februari 06, 2009

Sjätte mappen, sjätte bilden

Eftersom jag är vaken nu i denna okristliga otta, så ska jag ta tag i fotoutmaningen som jag fått av Nattiz.

Utmaningen går ut på att man ska gå in under "mina bilder", öppna den sjätte mappen och välja den sjätte bilden.

Eftersom jag har ny dator och inte lagt över bilderna från den gamla, så råder totalkaos bland mina bilder och Vista har mappat upp de få bilder jag fört över från mobilen på något konstig sätt.


Detta är min oömma Fader och Isak.

Bilden är tagen på Isaks födelsedagskalas i juni när han precis packat upp ett av paketen som innehöll en sovsäck.

Eftersom jag sett att de flesta redan fått denna utmaning, så passar jag den endast vidare till Lika, som borde ha miljoner bilder efter att ha tillbringat halva vintern med att scanna in gamla bilder. Emma, för att se om hon har någon misslyckad bild bland alla sina tusentals poseringsbilder.

Nu väntar kaffe, dusch, kaffe och jobb. Och just ja, idag ska jag, för sista gången, prova att göra hål i öronen. Känns väldigt moget.
Ha en gôttig fredag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

GODMORGON!!!!

Jag får ju stryk på morgonen! Får tydligen inte snooza för min lurviga lilla sambo! gosh, vakna en halvtimma innan man ska gå upp är ingen höjdare!

Detsamma! Kram

Emma sa...

Men vafaen, vadå tusen posebilder :( skitutmaning! vilket ljushuvud alf var på bilden btw

Anonym sa...

Tjabba bruttan!!

Vad fn gör du uppe den där tiden på dygnet??? Börjar du bli gammal heee hee....Du kommer väl ihåg hur det var på den gamla goda tiden...När man gick och lade sig den tiden ;)

Skärpning tjejen hahahahaha...
Hon som känner henne som ser normal ut fast hon själv ser galen ut...

Kram och trevlig helg kompisen
W

Anonym sa...

Present att hämta hos mig kompis!

Anonym sa...

Tack så mycket snälla!
Ja det är möjligt att endel stämmer på de flesta, men jag utgick från mig själv och är nog själv med mycket också ^^, En i sitt slag.
Vad kul att vi har de sakerna gemensamt!
Hoppas du har en bra lördagmorgon. Kram