onsdag, februari 18, 2009

Kul i snö som inte är gul

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Nä, gul snö är inte kul, så länge inte hunden pinkar på den:-) Hör av dig!
Kram

Anonym sa...

Pillutta dig!!
"din&quot
Har du sovit i min säng eller var det du som sov i miin eller hur fn blir det här!!
äää skit samma, gillar dig också!
Trött nu, hatar den här tiden när man inte får sova ut vaknade typ dåra 03:30 efter 5 tim sömn..
Slappkram, hänger typ lite på dig
hahahaha
Hare!
Hilda

Anonym sa...

Fin bild :) Han är ju såå go!

Anonym sa...

Hej! Råkade slinka in här för att titta runt lite efter att jag varit inne på en blogg där du skrivit en kommentar och blev nyfiken på din blogg. Trevlig, fin och bra blogg du har och hoppas du inte har något emot oväntade besökare. Välkommen till min URL. Ha det bra.

Anonym sa...

Nu blev jag glad! Hoppas du hittar nåt på min blogg som är intressant eller har nytta av. Använder du något av tipset på min blogg så tala om det för mig så har jag en överraskning till dig. Ha det bra.