fredag, februari 27, 2009

Vad rätt du tänkt men fel det blev

Det blir inte alltid som man tänkt sig och det händer att orden kommer ur munnen formulerade på ett sätt som inte alls var meningen.

Idag hände en sån grej som jag inte är särskilt nöjd med. Det blev så fel trots att jag bara ville väl. Ibland kan, eller får man inte säga saker rakt ut och då är det väl egentligen bäst att hålla käften, men jag vill ju bara att det ska bli bra.
Ingenting som inte går att reparera, men det känns inte bra i alla fall.

Borde egentligen krupit till kojs för längesen, men eftersom jag däckade i några timmar så är jag inte sovklar riktigt än.

Efter att ha sökt upp exakt 113 adresser till hemsidor och e-mail så vet jag att det enda som kommer hända när jag sluter ögonen, är att jag ser www dansa förbi på näthinnan.

I morron är bästadagen äntligen här igen. Ska göra det där besöket som inte blev av i söndags och jag hoppas verkligen att det blir av. Risken är dock det finns ett litet aber eftersom jag tror att tvättmaskinen dyker upp i morron och då måste jag ju vara hemma och ta emot den.
Hoppas de kommer tidigt i så fall.

Känns även som jag skulle behöva bränna av ett par hjärnceller och vad är väl bättre lämpat än ett glas rött vin eller fem.

Nu tar jag min bok och krälar ner i min håla för att fortsätta lösa Palmemordet.
Natti Natti

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vafan det låter ju som värsta jobbet! :) Har för mig att min kära vän Robert jobbade med något dylikt ett tag.. Själv ger jag medusin till old people typ! Jävla glassigt jobb haha.. Men jag trivs, det är lite roligt faktist.. Nu ska man till jobbet igen också, efter en veckas sjukskrivning! FY FAN.. Jag vill sova! Ha en bra dag! :)

Anonym sa...

Varför 113 adresser????