söndag, februari 22, 2009

Och så kom...

...snöplogen förbi härute på gatan.
Börjar tro att jag har någon slags muskelinflammation för det gör ont i ryggen och nacken precis hela tiden.
Nackontet börjar sprida sig upp i huvudet också och jag vill bara hugga av det och börja om på nytt. Fattar inte hur ett huvud som är så tomt kan väga ett ton.

Modern messade igår och sa att Bonusen skulle hjälpa mig med snöskottningen idag och det säger jag inte nej tack till.

Har aldrig haft hjälp med den sysslan förut, men som jag känner mig just nu så går det bara inte. Den här gamla kroppen är helt slut.

Ska ta och stoppa in en riskudde i micron och så får vi se om det släpper. I eftermiddag ska jag åka och hälsa på en kompis jag inte träffat på ett par år, men släpper inte det här så blir det nog inget av med det. Känner mig mest bara sur och grinig.

Happy söndag på er.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sjunger ..... All weee neeed is loooove!!

Näärååå bara skoja jag tror VÅR!
Sköt om dig!!!
Vårkramen
Sophie

Anonym sa...

Tänk vad skönt att det är söndag då. Man får ju faktiskt ligga inne och sura hela den dagen...:D
I min värld iaf! :P

Hoppas dock att du känner dig bättre sen.
Kram