lördag, februari 21, 2009

Nyttopryl

Vad gör man en tråkig lördag när stora snöflingor singlar ner från himlen?

Ja, inte tänker jag skotta i alla fall. Ryggen är helt kaputt och det gör riktigt ont hela tiden.

Har fördrivit nästan två timmar i telefonen. Lite update från en dalkulla och en bakfull värmländska som precis har upptäckt den geniala uppfinningen handsfree.

Kommer ha ett litet traktamente brinnande på kontot snart så jag skyndade mig att beställa en tvättmaskin på nätet innan jag hinner göra av med sekinerna på andra livsnödvändiga saker.

Om jag inte köpt maskinen så, ja Lika, då hade det räckt till den där Kretaresan. Men ibland måste jag bara va lite mogen också.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men om du lever på nudlar i 3 månader så har du råd till resa åxå OCH du får automatiskt värsta bästa bikinibodyn =)

Anonym sa...

Hahahahahaha... Ja gör det, men jag kräver bara 3 min av din till vännen min *asgarvar*

Eftersom du är speciell kan du få veta vad Velvet har under kjolen... hihihihi..

sssshhhhyyy viskar------- Dansarna.

Tur att du inte är kille för då skulle väl du tro något annat
Puss på dig
Hilda

Anonym sa...

Ja det är verkligen mysigt det.
Haha nej men åh det är bra att du i allafall duschat på 5 år, det kanske är lite I - lands att man tycker så mkt om badkar men nog är det gott. O som du skriver, en bok, ett glas vin. Vardagslyx.
Mm det är gott när det är vinter o man är frusen. Men det är gott nog med vanlig dusch ibland också. Kram

Anonym sa...

Det är tufft att ta mogna beslut i bland...
Jag har nu antagit utmaningen =)