tisdag, februari 10, 2009

En bra dag

Precis innan den fejkade blondinen skulle dra igång och frosta ur jättefrysboxen kom hon på att det inte behövs eftersom den ändå ska till jättefrysboxkyrkogården.
Tur att det går långsamt ibland innan man drar igång med projekt.

Just nu arbetar jag fortfarande med utrensningsprojektet och på torsdag har jag lejt folk som ska hjälpa mig att demolera Isaks loftsäng.

Har varit en bra dag idag. Och sonen kom nyss hem och verkar haft en bra dag han med. Nu får vi se hur det går med läxorna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ahh, en sån där dag. De har även jag ibland. :P

Visst vet du. När mannen uteblir tar man till de pälsbeklädda,
dock endast de som fortfarande har pälsen kvar på kroppen. ehm!

Witchen sa...

Goooo Morron!!
Men va du är duktig...önskar jag hade samma glöd att "ta itu med hemmet"....men men sitter jag tillräckligt länge kanske andan faller på en *s*

Önskar dig en bra dag...
schwiiiiischhhhh
Witchen

Anonym sa...

Vi har prickiga träningskläder såklart!:) Hur gick det med läxorna?