torsdag, februari 12, 2009

Är det morron nu?

Nu har det hänt igen. Somnat tidigt på soffan och sen vaknat tvärpigg mitt i natten. Jag vet inte riktigt vad det beror på, men jag tror att det är så att jag har för mycket omkring mig. Jobbet är ett kaos och det är stridigheter hela dagarna. Inte med dom på jobbet, men folk från vårt "systerföretag".

Även om det inte är ett fysiskt jobb jag har så tar det mycket energi att hålla på och tjafsa om småsaker dagarna i ända. Tjafs är något av det värsta jag vet och att råka ut för det på jobbet är ju bara maximal otur.
Folk ska fan lära sig att sopa utanför sin egen dörr innan de ger sig på nån annan - BASTA!

Nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra för att somna om igen. Det är ju uppåhoppadags om tre timmar och jag sitter här och smaskar på purfärska lakritspengar.
Får försöka ta till det beprövade sömnmedlet TV:n.

Inga kommentarer: