tisdag, augusti 05, 2008

Tråkigt på semestern

Nu är jag uttråkad till max och kroppen känns helt otymplig och svullen och jag har ingen som helst ork till någonting.

Måste rycka upp mig för på lördag vankas det bloggparty (utan bloggning) hos frk Källgren och då måste allting klaffa in i minsta detalj!
Hur som helst så ska det bli jätte kul (sär!) och spännande. Har du tid och komma förbi och säga hej, Karin? Eller kanske ännu hellre vara med.

Ska försöka ge mig in i ljudböckernas värld idag. Har alltid varit emot dem eftersom jag älskar att läsa och vill se bokstäverna framför mig.

Har i alla fall laddat ner Jens Lapidus "Aldrig fucka upp" och Thomas Bodströms "Rymmaren".
Trots att den sistnämnda boken inte fått någon vidare kritik så väljer jag att börja med den. Uppläsare är nämligen Ola Rapace och jag har inget emot att ha hans röst raspande i mitt huvud i några timmar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi ska visst blogga, fylleblogga =)

C.Nilsson sa...

Ska jag fylleblogga nånstans så blir det på DIN blogg. Den är ju van med sånt =)

Karin sa...

Det går inte för det är alkolås på den. Vi kan prova min...