måndag, augusti 11, 2008

Nää, precis...

Nu har jag fått ännu en dag att gå genom att göra noll, nada, nichts, ingenting.

Nu har energin krupit tillbaka till min kropp. Nu är jag, liksom Korv-Kikki, sugen på korv igen och måste åka ner och handla bröd.

På fredag ska jag, liksom Korv Kikki, smygsupa igen. Måste kolla om juicen finns som frk Källgren hade när hon blandade supergoda drinkarsommåsterörasomförannarssmakardetförmycketsprit.

Åker nog förbi Blanckens och tittar om de har några filmer. Än har det inte blivit dags att vända tillbaka dygnet.


Imorron tror jag att invändig röjning av hus står på programmet. Funderar ju lite smått på att äntligen köpa en garderob, men då måste det liksom vara ordning och reda härinne innan den kommer upp.

Att gräset numera närmar sig muslängd blundar jag bara för.

Inga kommentarer: