söndag, augusti 31, 2008

Spegel spegel


Har fått upp min nya spegel som jag hastigt och lustigt införskaffat mig.
Blev mycket nöjd då min pyttehall helt plötsligt ser lite större ut.
Kan i och för sig även bero på att jätteklumpen med väskor inte hänger där längre.

Nu är dock mitt största problem att jag inte vet var jag ska göra av mina älskade väskor. Dom får tyvärr inte plats nu när jag fått upp spegeln.


Brukar ha dessa framme eftersom det är dom som jag använder mest och ja...det är ju några stycken.

Kanske får införskaffa mig en väskgarderob också. Eller så får jag försöka få till någon form av rokad bland grejer som redan finns framme.

Eftersom detta verkar bli en riktig pysseldag så funderar jag på att liksom Fröken Källgren tjäna vuxenpoäng på att packa ner sommarkläderna för säsongen.
Brukar annars ha allt kvar, men det skulle ju frigöra lite utrymme. Hon är inte så dum som hon ser ut den där lilla blonda.

(Jaaa! Ser ni att jag har lärt mig att länka!!)

4 kommentarer:

Anonym sa...

En jävla tur att jag inte är så dum som jag ser ut, skulle va lite jobbigt.... =)

Karin sa...

Hallå!
Hörde just att Rosing skulle vara gäst på Mix Megapol i veckan... bäst att spetsa öronen. Det kan ju bli riktigt kul!

Hoppas allt är bra med dig!

KRAM

Anonym sa...

Har oxå frigjort utrymme idag, har dessvärre inte orkat ner i förrådet men bättre ordning iaf. Känns alltid bättre så du kanske ska satsa på det :)

Anonym sa...

Titta djupt i den så kanske du ser....dina fötter