fredag, augusti 08, 2008

Segdag


Jag är jättetrött idag.

Spelade Guitar Hero och tog en öl med grabbsen igår. Det var faktiskt riktigt kul. Brukar ju få så förbannat ont i händerna för att jag spänner mig så, men igår gick det bra.

Uppe med tuppen i morse för att käka frukost ute på bondgården hos Maria. Smarriga ägg plockade direkt ur rôva på hönsen. Närå, inte riktigt så färska, men nästan.

Sen har jag legat på soffan och försökt titta på kinesernas hysteriska vansinne till OS-invigning. Visst, det är spektakulärt, men herregud det tar ju aldrig slut!

Naturligtvis somnade jag och vaknade till minnet av en dröm där jag hade sex med Anders Lundin på en parkbänk!
Ja, ni kan ju förstå att man är utsvulten om man drömmer om att ha sex med Anders Lundin!!!
Hur som helst avbröt jag sexet för jag hade tappat bort mobilen och mobilen är ju mitt liv (anser vissa personer) så jag var tvungen att dra iväg å leta efter den.
Huvva! Jag tycker ju Anders Lundin är helt äcklig juh!

Nu ska jag rycka upp mig och försöka piggna till. Min allra äldsta kompis (inte i ålder för det är ju dumper) kommer och hälsar på och hon har hur många ungar som helst. Tror att det är sisådär en 28 stycken vid det här laget så det gäller ju att ha lite ork då.

Inga kommentarer: