onsdag, augusti 13, 2008

Kommentarskurs

Om man bloggar så är det faktiskt jättekul om man får någon slags respons på vad man skriver, vare sig det är positivt eller negativt.

Har dock fått höra att det är så besvärligt att lämna kommentarer på min blogg, så därför följer här en liten instruktion.

* Klicka först på kommentarsrubriken
* Skriv vad du vill i kommentarsfältet
* Fyll i ordverifieringen (så datorn fattar att du inte är en dum spam-robot)
* Markera "ringen" Namn/URL
* Skriv vad du vill kalla dig för (fyll gärna i eventuell egen bloggadress eller hemsida)
* Klicka på publicera kommentar

Svårare än så är det inte!

Så nu förväntar jag mig ett litet livstecken så jag vet vilka som läser min blogg förutom mina trogna.
Sen jag skaffade besöksräknaren har jag insett att det faktiskt är fler som läser än jag kunnat ana och det är riktigt kul.
Siffrorna har dock dalat enormt under semestern, men nu är det uppe och snurrar igen och jag tackar ödmjukast för fortsatt förtroende

Inga kommentarer: