onsdag, augusti 27, 2008

Inte ens en strumpa

Ibland funderar jag över varför jag har en massa städgrejer hemma.
Idag var en sån dag när jag mindes varför:
Man ska använda dom.

Väntar på att golven ska torka och sen är det bara toan kvar.

Varje gång jag städar där tänker jag på min gamla favoritfilm Singles. När den försmådda tjejen använder X:ets kvarglömda t-shirt till att, mycket noggrant, polera toalettstolen med.

Och varje gång rotar jag runt härhemma för att se om någon, kanske möjligenförhoppningsvis glömt någonting - men icke då.
Lite besviket konstaterar jag att den tiden är förbi och dom trasorna är sönderpolerade för längesen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

använder du det där skiten när du städar? ojojoj...inköpsdags ser jag...*s*

Anonym sa...

Nämen tack du e la för go du! :)Jag är fortfarande lite hemlig när det gäller vad jag gör och vart jag är haha! :) Förblir ett mysterium ett tag till höhö.. KÖSS

Anonym sa...

NICE BLOGG!!

Tips från DumPer´s blogg....
Hit kommer jag fler gånger!

Ha en underbar dag!!

Dalakram

Sophie

Anonym sa...

Vi kan dela på den kvarglömda skiten som finns här =)