måndag, augusti 11, 2008

Lyckat möte



Så var jag då äntligen uppe på benen. Nyvaken för 4:e gången idag. Men så får man väl göra när det regnar ute och man njuter av sista semesterveckan.


Har tyvärr upptäckt att det nu inte är nån annan än jag som har semester så jag får väl försöka städa eller nåt den här veckan.

Var ju i Karlstad och umgicks med två helt underbara tjejer som jag träffat genom bloggen.

Med tanke på att jag läste i tidningen att 10 personer blivit mördade av sina nätdejter de senaste åren, så gick det superbra.Tror inte jag skymtade så mycket som en bordskniv bakom ryggen på mig


Inga konstigheter, inga missförstånd, inga störningsmoment (vad jag vet)

Eller ja, jag störde mig lite på Fredrikas glada okonstlade sätt och att Karin var så snygg.

Hon såg ju ut som en filmstjärna eller nåt. Cindy Crawford försökte jag med, men det verkade som hon hellre ville se ut som kronprinsessan. Herregud, hon var ju till och med snygg i kräfthatt!


Tror defenitivt att denna sammankomst kommer att upprepas.

Tyvärr var inte vädergudarna med oss, men vi huttrade oss genom två uteserveringar och ett gatu upplopp. Eller ja...nästan upplopp i alla fall.

Kvällens mål var drinkar och Blue Moon Bar. Fröken Källgren är en jävel på att blanda drinks så hon fick agera bartender tills vi kom ut på krogen.
Avrundade med en hamburgare, samt deckararbete och lite mer nattaprat.

Dagen efter var som vanligt lite seg. Men pizzafrukost blev det och så bekantade jag mig lite med fåglarna som bodde där.

Nästan så jag skulle kunna tänka mig att fixa en till Isak. Men sen kom jag å tänka på städningen och så flög den tanken iväg.


Satte mig i bilen och åkte hem vid 4-snåret nångång och nästan direkt så slöt jag mina blå.

Sov dock drömlöst denna gång - tack och lov.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Catti!
Kul att det var lyckat med nätdejten....apropå fågel till Isak....kolla in annonsen: http://www.blocket.se/vi/17304515.htm?ca=9_s
Har tvingat min stackars dotter att sälja (den äckliga) fågeln. Kan nog ordnat ett bättre pris till Isak!
Kram A.G

C.Nilsson sa...

Nej! Köper ingen fågel - inte ens för din skull. Pusspuss

Anonym sa...

Det va verkligen den bästa dejten, kärlek vid första ögon kastet (sär).
Kanske ska ändra uppfattning om nätdejting då....
Puss

Anonym sa...

Funderar starkt på att klä ut mig till kräfthatt och åka till Karlstad....hoppsan Kerstin...

Karin sa...

Jag föredrar Cindy...

...för då kan vi kalla Fröken Källgren för Barbie :)

Jag störde mig bara på dina stora bröst med tillhörande klyfta.

Kramiskram!