fredag, augusti 15, 2008

Road trip

Insåg nyss att jag inte har en aning om hur många nätter jag sovit i min säng under den här semestern, men dom är nog lätträknade.

Somnar alltid från TV:n i soffan, eller så skiter jag helt enkelt att gå in och lägga mig med flit.

Undrar varför jag gör så...sängen är ju hur gossig som helst.

Idag vankas det Road Trip. Mannen som har allt har ingen bil så nu ska det åkas iväg å shoppas en ny. Tror han är lite av en shopaholic - JÄMT ska han köpa nya grejer. Men det är väl så det måste vara om man ska hålla imagen uppe som Mannen som har allt.


Fattar inte vad han ska med en bil till när han ändå inte kan ställa den i garaget. Det är ju proppfyllt med bra-att-ha saker (som han använder: nästan aldrig) så någon bil går det definitivt inte in.

Erbjöd mig faktiskt själv (hallå därnere Gud - plus i kanten va?) att åka med och hämta nya pärlan. Har jag tur får jag även provåka i den nya penisförlängaren.

Misstänker dock att villkoret är att jag måste vara tyst...

Sedan vankas det syjunta med Bossåstanterna. Det ska bli jättetrevligt. Håller på att knyppla en spets till brudklänningen jag aldrig kommer använda. A stickar för fullt till barnbarnet och K broderar på en bandana som hon ska ha på nästa fest med knuttepojkarna.

(Sista stycket översätts följande: Ikväll är det spritfest!)

Inga kommentarer: