fredag, augusti 29, 2008

Så blev det fredag

Äntligen hemma.
Trodde aldrig den här dagen skulle ta slut.

Tack vare den där rövknullarlistan (även kallad daglig dörrbladstillverkning) så har jag fått jobba över. Hade massor av information att lägga in och jag vill ju för allt i världen inte att det ska bli fel.
Det sista jag behöver nu är en balle i röven, även fast det säkert finns dom som tycker tvärtemot.

Ikväll vankas det kräftkalas med Min Enda Vän I Världen. Även om jag visste svaret i förväg så var jag tvungen att ringa och fråga om det skulle drickas nån öl och som sagt: Det skulle det.

Dagens ursäkt:
Jag kan tyvärr inte klippa gräset idag eftersom jag fick jobba längre än planerat. Har absolut inget med lathet eller rädsla för tomten att göra.

Dagens replik: Du vet väl att dom är asätare (levereras ALLTID av Min Enda Vän på kräftkalasen)

Dagens ord: Skitränna (glömmer du avlägsna den på kräftan så kommer du döden dö)

Dagens dryck: Det som kräftor kräfva

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är för jävla rolig!!Hahaha

Anonym sa...

HEj! Va roligt att du kikade in:)
Haha, jaaa visst är dom assnygga! de är från en butik här i linköping som heter DNA:) har massa snygga skor. :) 1100kr, så inte så farligt ju:P kram