söndag, augusti 03, 2008

Last week

Så var man hemma igen efter en veckas bortavaro i ett underbart väder och med en efterlängtad solbränna med i bagaget hem.

Veckan kan summeras följande:

* Antal timmar på stranden: Cirka 40. Som en hel arbetsvecka med andra ord.
* Antal restaurangbesök: 2 (om man räknar en pizzeria där jag efter matintaget upptäckte att bagaren var barfota!)
* Antal lästa boksidor: runt 900
* Antal inplanerade, men misslyckade shoppingrundor: 2,5
* Antal inplanerade, men lyckade, shoppingrundor: 1
* Antal bråk om mat: Oräkneliga
* Antal möss på stugtrappen: 2
* Antal personer som försökt ragga på ovillig frk Nilsson: 1
* Antal vackra män att vila ögonen på: 0
* Antal vinpavor: 2
* Antal öl: 5
* Antal Bacardi Razz: Så många plastmuggar man får ut på en halvliter
* Antal glassar: 6 + en modell monsterstor
* Antal magar som på något mystiskt sätt ökat i omfång: 1
* Antal kronor som spenderats på att duscha: 31
* Antal timmar nedlagda på självömkan: Tror det sammanlagt blev bara 1, men ack så eländigt det var.
* Antal resta mil: 78

Har hur som helst haft det underbart och man gör ju inte över med några pengar heller när man bara ligger på stranden och dricker vatten. Har därför lite svårt att förstå mystiken med den enorma gelémagen.

Hade tänkt bjussa på lite sommarbilder, men tyvärr vill tydligen inte min mobil medge några bildöverföringar i dag, men har ni otur så kommer det senare.

Nu ska jag lägga mig och vila för jag tror jag börjar bli bakfull...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har då haft händerna fulla! :) Låter kalas det där hörrö.. Och tack så mycket! :) Kul att du gillar min musik så jag gör någon nytta när jag lägger in dom haha! :) Vill också sova middag men då kan jag inte sova ikväll haha!