torsdag, april 17, 2008

Upp och nervända världen

Har kaos i dygnsrytmen nu.

Inatt vaknade jag i soffan klockan 01.30. Då hade jag somnat någongång före 20.00.
Gick upp och borstade tänderna och kröp ner i sängen.
Och sen började det. Tankarna. Vändandet. Vridandet.
Till slut orkade jag inte ligga längre utan satte mig vid datorn en stund.

Återvände till sängen runt 04, men inte fan kunde jag somna för det. Låg säkert en timma innan jag slog ihop mina blå och då var det nästan dags att gå upp. Kändes som jag bara sovit lite middag.

Men trots nattens sömnbrist har det flutit på rätt bra idag. Siffror, siffror och siffror så det snurrar hejdlöst i skallen.
Sen var det väl nå´t klantarsle i en grävskopa eller nåt som grävt av en kabel igår kväll så internet funkade inte på jobbet. Rätt svårt att maila då.

I morron blir en bra dag på jobbet. Ska åka till IKEA med chefens plastkort.
Skit samma om det är grejer till jobbet, alltid kul att få shoppa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja den är fruktansvärt god! :) Du får testa, kan nästan garantera att du kommer gilla den! :) Fräsch som tusan är den, och man kan lätt tröttna på att dricka samma jämt..