onsdag, april 23, 2008

Ekorrhjul

Blir ingen städning av bilen idag. Nu får alla aktiviteter vänta till helgen. Eller kanske till nästa vecka.

Nu ska jag bara vara arg en stund. Måste försöka jobba med min översmorda bergochdalbana, få den att bromsa in lite. Men när nån är dum så blir jag arg!

Ska ställa mig vid spisen och försöka sprida lite kärlek där istället.

Status på allt som kan tänkas rulla i det här hushållet:

Bil: Tomt i tanken, vinterdäck + as-skitig både inuti och utanpå.
Min cykel: Punka sen förra sommaren och inga bromsar.
Isaks cykel 1: Trasiga växlar.
Isaks cykel 2: Punka (efter att hjulet "helt plötsligt utan anledning" lossnat)
Isaks cykel 3: I molekyler.
Hjulet på skottkärran: Platt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kom hit med grejerna så lappar o lagar vi lite...*s*

C.Nilsson sa...

HA! Det där står skrivet i BLOD! Går alltså INTE att ta tillbaka, skrattet till trots