torsdag, april 24, 2008

Tools


Vår i luften, fredag i morron och äntligen lön! Kan det bli bättre?

Har hiskeligt mycket överskottsenergi, men idag har jag inte gjort något mer än bara delat med mig av den och mitt goda humör.

Eller i alla fall delat med mig av mun-klådan. Pratat i telefon och pratat oavbrutet med folk som under tiden försökt få något vettigt gjort.

Tycker att jag börjar se alldeles för intelligent ut så nu har jag köpt lite blond färg som bondmoran ska få kladda in i huvet på mig i morron.
Sen blir det väl till att trycka trynet så nära solen som möjligt för blekare ansikte har inte skådats sen finska vinterkriget.

Har fått en ny skruvmejsel till min otroliga samling av verktyg. Tur för farsan det, annars hade han aldrig fått tillbaka sin multi-mejsel.
Funderar på att skruva upp mina nya hyllor för hand istället för att använda skruvdragaren. Men det vore fan inte tufft, det vore bara dumt. För eftersom jag, som någon påstod, lider av lepra så känns det inte som nån bra idé - tänk om handen lossnar!

Köpbegäret i mig är, som jag tidigare nämnt, mycket stort just nu. Vill ha så mycket grejer. Typ en ny väska. Men jag tror jag måste ge mig ut på jakt efter en verktygslåda, skam vore det annars. Och det är ju en slags väska det med.

Inga kommentarer: