onsdag, april 02, 2008

Måste

Ständigt dessa måsten...
Den här veckan måste jag en massa saker igen. Jag vill inte måste. Orkar inte måste. Men måste man så måste man.

Ska ju på den där otroliga klassfesten på lördag. Måste nummer ett är att ringa Anna, som ska sova här, och kolla när och var och hur hon har tänkt dyka upp.
Måste väl ringa dom andra tjejerna också och tala om när var och hur den lilla förfesten är tänkt att genomföras.
Ingen jävla mat. Bara snacks och sprit!

Måste röja undan i la Casa. Tycker allt ser ut att ha fått influensa härinne.
Måste tvätta undan lite för det börjar sina på kläder. Nästan så man fått börja använda bästa gå-bort-trosorna på jobbet.

MÅSTE betala räkningarna idag. Lite väl sent. Fyy på mig att jag är en så dålig människa och låter folk vänta på att få ta del av mina surt förvärvade sekiner.

Och halleluja, det vankas skatteåterbäring! I år ska jag försöka att inte göra av med den innan jag ens lagt mina klåfingriga händer på den.
Försöka duger i alla fall

Inga kommentarer: