lördag, mars 29, 2008

Vår - igen

Om jag, mot förmodan, kommer att återfödas någongång så vill jag inte bli en fågel.

Väcktes i morse av att ett knackande ljud mot fönstret. När jag går upp och tittar sitter det två såna där småfåglar (vet du vad dom heter, fågelskådar Steff?) och pickar på rutan. Alltså mitt rutan pickar dom, inte på fönsterkittet. Herregud, hur dum får man bli. Fattar dom inget dom dumma fåglarna...

Hur som helst är det vårväder, jag är ganska frisk och på ett underbart humör. Tänk vad lite som behövs. Att det är vårvärme utlovat idag gör ju inget det heller.
Har tagit årets första morronkopp på terrassen.

Såg även att klockan ska ställas fram inatt. Så nu är det ju officiellt vår tycker jag.
Vi går ljusare kvällar till mötes...

BIG SMILE till er allihop!

Inga kommentarer: